Ihmiset ovat tärkein voimavaramme. Kannustamme yritteliäisyyteen, tuemme hyviä ideoita ja panostamme kasvuun. Asiakas on kaiken ydin. Uskomme, että pitkät asiakassuhteet perustuvat luottamukseen.

Jos sinäkin olet aina toiminut näillä periaatteilla, kuulemme sinusta mielellämme! Katso avoimet tehtävämme alta tai lähetä avoin hakemuksesi osoitteeseen rekry@howdengroup.com.

Palveluassistentti / tuntityöntekijä Malmille / etänä kotoa käsin

Etsimme Malmin toimistollemme (voi myös tehdä etänä kotoa käsin) reipasta palveluassistenttia tuntityöntekijäksi. Tarjottavien tuntien määrä vaihtelee ajankohdasta riippuen, mutta varsinkin alkuvaiheessa niitä on tarjolla runsaasti. Tästä voidaan kuitenkin sopia yhdessä joustavasti.

Palveluassistentin tehtäviin kuuluu vahinkoilmoitusten tekemistä, vahinkoihin ja vakuutuksin liittyvien asiakirjojen kirjaamista ja lähettämistä vakuutusyhtiöihin, asiakkaalta tulevien pyyntöjen käsittelyä sekä muita tiimin avustavia työtehtäviä.

Palveluassistentin työstä suurin osa on sähköpostitse tehtävää kiinteistövahinkoihin ja -vakuutuksiin liittyvien rutiinitöiden hoitamista.

Onnistuminen palveluassistentin työssä edellyttää:

  • hyviä IT-taitoja (Microsoft Office)
  • sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa

Etsimällämme työntekijällä on:

  • huolellisuutta ja tarkkuutta
  • järjestelmällisyyttä ja priorisointitaitoa
  • oma-aloitteellisuutta
  • reipas työote
  • aurinkoinen asiakaspalveluasenne

Kokemus toimistotyöstä sekä kaupallinen koulutus katsotaan eduksi, mutta myös työuransa alussa olevat ja vastavalmistuneet huomioidaan. Tehtävä sopii myös opiskelijalle, joka pystyy opintojensa ohella tekemään töitä.

Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä vakavaraisessa yhtiössä, hyvät työvälineet sekä mielekkään työympäristön mukavassa tiimissä. Palkka on 13,52 € / h.

Toimitahan hakemuksesi CV:n kera mahdollisimman pian osoitteeseen jani.korhonen@howdengroup.com. Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä.