Blogi
Howden palkittiin vuoden parhaana kybervakuutusmeklarina
Asiakkaan tyytyväisyys merkitsee meille paljon henkilökohtaisesti. Meillä kaikilla on palava halu auttaa asiakasta ja tärkein tehtävämme on huolehtia asiakkaamme edusta.
Vuonna 2018 toteutetussa asiakaskokemustutkimuksessa saimme huipputason NPS (Net Promoter Score) lukeman 70, mikä indikoi erittäin korkeaa asiakasuskollisuutta.
Tutustu alla olevista linkeistä asiakkaidemme kokemuksiin meistä ja ota yhteyttä, asiantuntijamme ovat valmiina ratkaisemaan myös sinun vaativimmatkin vakuutushaasteesi!
Blogi
Howden palkittiin vuoden parhaana kybervakuutusmeklarina
Referenssit
Arkkitehtitoimistojen liitto ATL
Referenssit
Pöyry Oyj
Referenssit
Reim Group Oy
Referenssit
ISTO Group Oy
Referenssit
Braleva Kiinteistöpalvelut