Referenssit
Ponsse
17.03.2022
Asiakkaidemme tyytyväisyys on meille tärkeää. Tehtävänämme on huolehtia asiakkaidemme edusta.
Syksyllä 2021 kiinteistöasiakkaillemme tekemämme kyselyn mukaan asiakkaamme arvostavat erityisesti asiakaspalvelumme nopeutta, henkilökohtaisen palvelun laatua, asiantuntijoidemme ammattitaitoa sekä toimintamme luotettavuutta. Asiakkaat myös mielellään suosittelevat meitä ja saimme kyselyssä huipputason NPS (Net Promoter Score) lukeman 79, joka indikoi erittäin korkeaa asiakasuskollisuutta.
Riippumattomuus vakuutusyhtiöistä sekä muista kiinteistöalan toimijoista on peruslähtökohta kaikkeen toimintaamme liittyen. Asiakastyytyväisyyskyselyssämme lähes 500 kyselyymme vastannutta asiakastamme arvioi riippumattomuuden erittäin tärkeäksi tekijäksi (4,6/5).
Tutustu alla olevista linkeistä asiakkaidemme kokemuksiin meistä ja ota yhteyttä, asiantuntijamme ovat valmiina ratkaisemaan myös sinun vaativimmatkin vakuutushaasteesi!
Referenssit
Ponsse
17.03.2022
Uutiset
Howden palkittiin vuoden parhaana kybervakuutusmeklarina
09.07.2020
Referenssit
Arkkitehtitoimistojen liitto ATL
11.03.2020
Palvelut
Tyytyväiset asiakkaamme
27.01.2020
Referenssit
Reim Group Oy
25.10.2018
Referenssit
ISTO Group Oy
25.10.2018
Referenssit
Braleva Kiinteistöpalvelut
08.10.2018